dinsdag 16 juni 2015

Italië- de foto's

Dit leek me leuk: een artikel met alleen maar foto's zonder al te veel uitleg. Vandaag ga ik de foto's die ik maakte in Cremona met jullie delen. Bij sommige zal ik een toelichting geven maar bij de meeste is het gewoon een kwestie van kijken, veel kijkplezier!







Het openingsbuffet op de eerste avond was op een hele toffe binnenplaats




Een viool met 40 snaren!

Overal in het park liepen kleine salamanders rond, vond ik heel tof op te zien!

Zoals je misschien wel kunt zien aan de foto's en in het laatste kijkje in mijn leven heb ik een hele toffe tijd gehad. Ik was echt even weg van alles en had geen tijd om me zorgen te maken over dingen of na te denken over dingen die in Nederland plaats vonden. Ik heb echt 5 dagen lang van elke minuut genoten en vond alles zo leuk en tof. Het warme weer, de leuke mensen, het Engels praten de hele dag door, de muziek, de geweldige stad, het lekkere eten en nog veel veel meer. Ik ben ook veel hechter geworden met mijn orkest. We waren in totaal met ongeveer 70 mensen en we kwamen echt als een hele hechte groep terug. Toen we afscheid namen van elkaar op Schiphol was iedereen elkaar aan het knuffelen, ik heb zelfs mensen geknuffeld waar ik voor de reis nog nooit mee gepraat had! Het was ook heel erg gek om weer terug te zijn, ik was echt even in een andere wereld en was bijvoorbeeld alle stof voor mijn toetsweek (die ik braaf geleerd had voordat ik op reis ging) helemaal vergeten. Ik hoorde ook van anderen dat zij dit ook hadden dus dat laat wel zien hoe tof het was en hoe goed ik alles even heb kunnen vergeten. Als ik de kans zou krijgen zou ik zo weer gaan!

1 opmerking:

  1. wauw prachtig! ziet er mooi uit, je foto's zijn goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen