woensdag 8 april 2015

Pasen in het zonnetje

Zondag. Het was heerlijk weer en mijn ouders en ik besloten een rondje te lopen door een park bij ons in de buurt, ik nam mijn camera weer eens mee om kiekjes te maken en genoot er van om weer eens lekker met fotograferen bezig te zijn. Vandaag deel ik een paar van mijn lang-niet-gefotografeerd-kiekjes.


Zodra het lekker weer word kan je parachute springen boven het park, mijn wens is om dat ook ooit eens te mogen doen.



Ik heb genoten van de zon, de natuur, de vogeltjes, bloemetjes en parachutespringers. De lente is 100% zeker mijn favoriete seizoen en ik kan niet wachten tot het zulk lekker weer is dat ik zonder jas en met mijn camera in mijn hand in het gras kan liggen, dan kunnen jullie nog 100 van dit soort artikelen verwachten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen