woensdag 1 april 2015

Mijn doelen voor april

Maart is weer voorbij gevlogen! Het was een hele leuke en drukke maand waarin ik veel heb gedaan, maar hoe zit het met mijn doelen? Is er tussen alle drukte door ook nog wat van mijn doelen terecht gekomen? Vandaag vertel ik jullie hoe het met mijn doelen is gegaan deze maand en wat mijn doelen voor april zijn, lees snel verder!


Spontaan iets gezelligs doen
Deze maand heb ik ijsjes gegeten, ben ik een aantal keer spontaan met vriendinnen na school blijven kletsen en heb ik nog een aantal andere spontane afspraken gemaakt. Dit doel heb ik dus zeker gehaald! Ik hoop dat ik dit de volgende maanden door blijf zetten want ik merk dat het me heel erg blij maakt om zulke leuke, spontane dingen te doen!

De plank challenge afmaken
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze maand geen enkele keer heb geplankt. Wel heb ik andere work outs gedaan, maar van de plank challenge is niks terecht gekomen. Dat komt misschien omdat het einde van de challenge best moeilijk is om vol te houden. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat dit mij wel zou gaan lukken, maar helaas!


Een baantje vinden
Ook dit doel is niet gelukt. Ik ben zelfs niet op zoek geweest naar een baantje, ik weet niet wat ik zou kunnen doen omdat ik het best druk heb met school, muziek en andere dingen. Het liefst werk ik dus maar een paar uurtjes per week maar daar is haast geen baantje voor te vinden. Ik blijf zeker doorzoeken dus ik hoop dat ik binnenkort kan zeggen dat ik een baantje heb!


Gezonder eten
Ik heb het geprobeerd, maar er is niet veel van terecht gekomen. Ik merk nog steeds dat ik snel grijp naar iets ongezonds. Ik wil dit echt heel graag veranderen dus ik zet dit doel voor volgende maand gewoon weer op het lijstje! Benieuwd of het me dan wel gaat lukken.

En nu mijn doelen voor april!
Gezonder eten
Ik ben heel erg benieuwd of dit deze maand gaat lukken en ik aan het eind van de maand een aantal lekkere, gezonde snacks heb, ik hoop het heel erg!

1x per week een workout doen
De plankchallenge afmaken gaat dan misschien niet meer lukken, toch wil ik heel erg graag vaker een workout doen. Ik merk dat ik me er goed door voel en ik er plezier in heb. Maar ik kan me er vaak niet toe zetten. Ik heb een mapje op mijn computer aangemaakt met verschillende workouts die ik deze maand ga uitproberen, ik hoop dat dit gaat lukken!

Vroeger naar bed
Ik ben de laatste tijd ontzettend moe en merk dat ik voor veel dingen te weinig energie heb. Ik heb geen idee hoe het komt maar ik merk wel dat als ik een nacht goed slaap, dat ik me dan wat beter voel. Daarom ben ik deze maand van plan om wat eerder naar bed te gaan. Het liefst wil ik doordeweeks voor elven in mijn bed liggen, in het weekend ga ik kijken hoe ik me voel en hoe laat ik het volhoud om naar bed te gaan. Ik ben benieuwd of dit me gaat lukken omdat ik het me al heel erg vaak heb voorgenomen maar er nooit heel veel van terecht is gekomen.

Meer lezen
Ik heb periodes gehad waarin ik heel erg veel las, maar ik lees eigenlijk al 1,5 jaar niet meer en dat vind ik heel jammer. Ik hou van lezen en vind het een hele fijne ontspanning. Ik wil binnenkort naar de bieb gaan om leuke boeken te halen en een paar keer per week voor het slapengaan een stukje lezen. Ik heb nog een hele lijst met boeken die ik wil lezen dus dat moet wel goed komen. Ook moet ik in juni voor Nederlands een presentatie houden over twee boeken, het word dus hoog tijd dat ik maar eens begin met het lezen van die boeken.

Meer bloggen
Jeetje wat blog ik weinig! De enige artikelen die nog online komen zijn mijn kijkjes in mijn leven. Ook gebruik ik mijn camera ontzettend weinig en dat vind ik heel jammer! Ik vind bloggen heel leuk maar heb er ontzettend weinig tijd voor. Ik wil nu proberen in het weekend vooruit te schrijven voor een week zodat er per week 3/4 artikelen online kunnen komen. Ik ben benieuwd of dit me gaat lukken en of ik het vol ga houden!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen