maandag 27 april 2015

Kijkje in mijn leven- gitaar, behang & tatoeages


Dit is een wat korter kijkje in mijn leven dan normaal, aangezien dit kijkje in mijn leven pas op woensdag begint omdat het vorige kijkje in mijn leven wat later kwam. Dit stukje van mijn week was niet heel erg druk, ik speelde veel gitaar en vrijdag had de herdenkingsbijeenkomst van mijn overleden conciërge. Ben je benieuwd naar de foto's? Lees dan snel verder!

Woensdag
Na school maakte ik even wiskunde, gelukkig hoefde ik nog maar een paar opgaven en was ik snel klaar! 

's Avonds oefende ik nog even viool.

En ik sorteerde behang met mijn moeder, de volgende dag had ik beeldend en zo was het makkelijker om alles mee te nemen.

En alsof ik niet al genoeg gedaan had aan muziek speelde ik ook nog even gitaar.

Donderdag

Ik speelde heel veel gitaar deze week, donderdag ook weer! Ik vind het echt heel erg leuk en ik vind het ook leuk om te merken dat ik er steeds beter in word, ik kan nu al ontzettend veel akkoorden en liedjes en daar ben ik erg blij mee! Ook had ik nog vioolles, voor de rest was donderdag een erg rustige dag.

Vrijdag
 Vrijdagmiddag was de herdenkingsbijeenkomst van de conciërge van mijn school die maandag overleden is. Er waren ontzettend veel leerlingen en ook de familie en andere nabestaanden waren aanwezig. Er zijn ontzettend mooie toespraken gehouden en er is mooie muziek gemaakt. Alles zag er ook ontzettend mooi uit, er stonden schermen waarop foto's werden geprojecteerd, en er hing een slinger met allemaal briefjes van leerlingen eraan. Het was een hele mooie bijeenkomst en ik vond het erg fijn om op deze manier afscheid van mijn conciërge te nemen. Ik was met een aantal hele lieve vriendinnen en iedereen troostte elkaar heel lief en was er voor elkaar. Na afloop ben ik met nog twee vriendinnen wat langer gebleven omdat het er bij ons best flink in had gehakt en we alle drie best wel van slag waren waardoor we nog liever niet naar huis wouden. Het was heel fijn om nog even met ze na te praten en herinneringen op te halen.
Mijn ramen hadden de hele dag opengestaan en daardoor lag mijn hele kamer 's avonds vol met bloesem, romantisch haha!

Ik keek de film 'Good Reservations' en ik vond hem heel erg mooi! Het camerawerk was erg tof en ik vond de verhaallijn heel erg mooi, zeker een aanrader!

Zaterdag

Een collega van mijn vader had al een tijdje een viool op zolder liggen waar niks mee gedaan werd en hij besloot bij ons langs te komen om te kijken of de viool nog bespeelbaar was, ik heb er eventjes op gespeeld en vond hem ontzettend mooi klinken! Er moeten nog een aantal dingen aan gebeuren, zo zitten er bijvoorbeeld nog hele oude darmsnaren op en is de kinsteun niet helemaal oke meer. We hebben besloten hem op te laten knappen en misschien dat ik er daarna wel op mag gaan spelen! Super leuk vind ik dat!

Altijd leuk die armbandjes waar je pols twee keer in past, en dit was nog wel een kinderarmbandje!
Eindelijk een tatoeage laten zetten! Nee grapje, vrijdag had een vriendin een muzieksleutel op mijn arm getekend en ik besloot hem over te trekken met eyeliner, ik vind het er erg leuk uit zien!


Vrolijkheid!

Vrijdag
Ik ging met Tamara naar de stad, we gaan over een weekje al naar Vlieland en ik had nog een aantal dingen nodig, we slaagden erg goed! Daarna besloten we nog even op een bankje in Hoog Catharijne te gaan zitten met stroopwafelkruimels en even gezellig te kletsen.

En ineens kwamen Danouk en Kailash op ons afgerend! Ze waren ook aan het shoppen en zagen ons zitten. We hebben even gezellig gekletst en heel erg gelachen. Kailash zat vorig jaar bij mij op school maar is verhuist naar Zutphen, ik had haar dus al heel erg lang niet meer gesproken en het was heel erg leuk om haar weer een keer te zien!

Zo, en dit was mijn week weer! Deze week word erg leuk! Vandaag ga ik met een vriendinnetje naar de koningsdagmarkt in de stad, dat word vast heel erg gezellig! Morgen ga ik na school nog even de stad in om iets te ruilen, woensdag komt een vriendin van me die 8 weken weg is weer een dagje op school dus dat word sowieso ontzettend gezellig, na school ga ik niet zo veel doen. Donderdag heb ik een dansopvoering op school, onze dans is heel erg mooi! Na school heb ik vioolles. Vrijdag na school ga ik met een stel vriendinnen even naar mijn huis en daarna gaan we gezellig samen naar het schoolfeest, mijn eerste schoolfeest ooit! Ik heb er heel veel zin in. Zaterdag en zondag gaan waarschijnlijk vooral in het teken staan van inpakken en klaarmaken voor Vlieland want op maandag vertrek ik al! Lekker druk, maar heel erg leuk weekje zo.

Hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen